Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2009 13:29 - Ода за свинския грип
Автор: xenagabbi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1713 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 04.11.2009 13:42


Говорим си нещо с моята приятелка Яна (тук позната като novemberrain) по Скайпа и тя ми вика:"Аз постоянно ти проверявам блога за нещо от сорта на Ода за свинския грип или нещо подобно." Как би могла да се сети за такова нещо не знам.Може би защото през последните дни съм болна и си седя в къщи пред кома,базикайки се,че имам свински грип и ще се мре ( Когато отидох при лекарката,тя ми разби всички такива надежди).Та казах си аз "А,сега!" въпреки,че не съм добра писателка,но в името на простотията и почнах да мисля как да започна.Мислих,мислих,мислих (то мисленето е трудна работа,особено за хора с моя естествен цвят на косата) и най-накрая измислих първото изречение.Добре,ама сега какво да бъде второто?..пък и трябва да се римува.Питах Яна и още една приятелка,та втората особа,какъвто е образ (не,че Яна не е) рабира се,че веднага измисли рима.А като цяло се получи ето тази простотия:

Свински грип,ти тръшваш на легло човека нещастен,
И оставяш го във всичко безучастен.
Караш го да пие лекарства противни,
И изпълваш го с емоции пасивни.
Цял свят епидемия обявява,
И навсякъде луднида настава.
Колко хора веч умряха,
Но те с пневмонията се запознаха.
И ти насочи ги към нея,
Ох,иде ми да запея.
Вече срещу теб ваксина има
Дали ще се оправим тази Зима?
Евтина,скъпа,безплатна,
Всички мислят я за златна.
Но колко ли е ефективна тя?
Най-много да направи някоя беля.
И в същност ти не си нищо чак толкова опасно,
Просто нещо не чак толкова прекрасно.
Не си ти това,което копае гроб,
Просто измъчваш белия дроб.
Пневмонията е истинската заплаха,
От нея хората умряха!


Пп:Яна,сега доволна ли си?


Тагове:   грип,   ода,


Гласувай:
3



1. novemberrain - Дам,
10.11.2009 23:22
абсолютно.
цитирай
2. xenagabbi - :D
11.11.2009 13:42
novemberrain написа:
абсолютно.

Радвам се! :D
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: xenagabbi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 46443
Постинги: 11
Коментари: 29
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930