Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2009 15:44 - Учителките по испански имат големи усти
Автор: xenagabbi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2544 Коментари: 6 Гласове:
4

Последна промяна: 20.10.2009 20:51


Това е първият ми пост,който за съжаление ще бъде негативен,както може би и повечето следващи.
Та по темата.Днес учителката по испански както си викаше (това е нещо нормално,особено за нея и особено за нашия клас) на поредния говорещ,изведнъж пак засегна темата за учебниците и започна да вика на мен.Добре,нямам нищо против-виновна съм-не бях си купила учебниците,обаче викайки нужно ли й беше да споменава пред целия клас,че ще се местя? Това е нещо,което не исках някои хора да знаят,защото мразя да доставям удоволствие на злобари,та гледах да не се разчува.Уви налагаше се да кажа на уважаемата за този факт поради простата причина,че няма смисъл и не искам да давам 50 лв. за някакъв си учебник,който уж бил за 2 години,при положение,че ще го ползвам за 1,като на всичкото отгоре било някакво ново издание и не може да се купи втора ръка,пък и не дава да го преснимаме - еми,извинете,но не съм дете на Бил Гейтс.Имам чувството,че тази дама си въобразява,че родителите са някакви банки! И сега си ме е нарочила-миналата седмица идва при мене и очаквайки да нямам какво да й покажа,ми вика "Дай да видя какво си написала" - е,спасих се - точно тогава бях написала абсолютно всичко и й показах листа (тъй де-и тетрадка нямам),та ме остави.
Ще види тя,като й се появя в други ден с учебници (макар и преснимани),написани домашни и научени уроци! Че даже и тетрадка може да си купя!




Гласувай:
4



Следващ постинг

1. novemberrain - Ц ц ц,не те е срам
20.10.2009 19:15
да оспорваш думите на учителката по испански ... сина й три висши има,а ти се заяждаш ...
цитирай
2. xenagabbi - да оспорваш думите на учителката по ...
20.10.2009 20:42
novemberrain написа:
да оспорваш думите на учителката по испански ... сина й три висши има,а ти се заяждаш ...

Ама то сина й три висши може да има,но това по никакъв начин не може да гарантира,че нейното ниво на интелигентност и знания не е под неговото.
Ааааа,чакай бе,чакай-то не беше само единя син - 2ма май бяха.
Но често да ти кажа личния й живот не ме бърка особено...и все пка бих се хванала на бас за 10 стотинки,че е разведена - аз лично с такова животно не бих живяла!
цитирай
3. panazea - Много ми хареса!
21.10.2009 15:18
Ще ми е приятно да те чета! Привет!
цитирай
4. xenagabbi - Ще ми е приятно да те чета! Привет...
21.10.2009 16:44
panazea написа:
Ще ми е приятно да те чета! Привет!

Мерси.
цитирай
5. novemberrain - Аз пък,Ели,мисля,
21.10.2009 20:42
тая е един вид под чехъл - всяка вечер точно в 21.00 сервира на мъжа си ракията и салатата,за да си гледа мача по диема
цитирай
6. xenagabbi - тая е един вид под чехъл - всяка вечер ...
22.10.2009 17:13
novemberrain написа:
тая е един вид под чехъл - всяка вечер точно в 21.00 сервира на мъжа си ракията и салатата,за да си гледа мача по диема

Само ти можеш да го измислиш това. (rofl)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: xenagabbi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 46442
Постинги: 11
Коментари: 29
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930